Tuesday, January 6, 2009

Dialoog

Kahe vastasmeeskonna jalgpalluri vahel pärast matsi

Solokori mängja: Hea mäng!
Vastas meeskonna mängja: Meie mäng ei sujund täna küll ültse aga teie mängisite ikka suurepäraselt.
Solokori mängja: Ma vaatasin, et teie paremkaitse on päris potensaalne.
Vastas meeskonna mängja: Ja. OLen ka ise seda märganud.
Solokori mängja: Eks siis teie koduväljakul kohtume.
Vastas meeskonna mängja: Kindlasti, loodame et meie mäng siis sujub paremini.

Lugeja ja kirjaniku vahel

Lugeja: Tere tahaksin küsida, seda kus tuli teil selline mõte kirjutata selline lugu?
Kirjanik: Minu lapsepõlve üks lemmiktegevusi oli jalgpalli mängimine ning otsustasin sellest jutu kirjutada ning mul oli selle jaoks ka paar head ideed.
Lugeja: Minul on hirmus teadmine teada saada kes on teie lemmik mängja praegu?
Kirjanik: Minu lemmik mängja praegu on Lampard, sest ta mängib väga hästi ning temal on väga head kauglöögid.
Lugeja: Äitahh. Mul meeldib ka Frank Lampard. Head aega!
Kirjanik: Head Aega

No comments: