Tuesday, September 2, 2008

Põnev suvi

Minu suvi oli väga põnev. Vaheaja alguses oli mul selline tunne, et tuleb tore suvi. Sellest suvest hakkangi rääkima.
Vaheaja teisel päeval olid emal ostetud piletid suveetendusele Tartusse.
Järgmine päev, kui isa ja ema jõudsid töölt koju, oligi plaan sõitma asuda, Tartu poole. Sõit kulges ilma viperusta, kui äkki kuulsime kõva pauk. Isa parkis auto tee äärde ja läksime välja vaatama mis oli juhtunud. Tuli välja, et rehv oli katki läinud.
Isa mul väga palju autotest ei tea, kuid see rehvi vahetus ei teinud talle erilisi probleeme.
Teatrisse jõudsime 15 minutit enne etenduse algust, kuigi oli plaanitud jõuda pool tundi varem. Tagasi teel midagi erakortset ei juhtunud.
Järgmine huvitav asi millest ma räägin on minek Rootsi. Seal toimus jalgpalli võistlus, milles meie võistkond osales. See pidi oleme maailma kõige suurem noorte jalgpalli turniir.
Võistlus algas meile hästi, sest läbisime alagruppi mängud hästi ning jõudsime üks kolmekümnekahendik finaali, kuid seal kahjuks kaotasime 1-0 endast palju nõrgema Prantsuse võistkonna vastu. Kõik olid peale seda kaotus mängu väga kurvad, sest soov oli ikkagi finaali jõuda.
Kindlasti jäid sellest turniirist kõigil väga hea mulje.
Minu viimane mälestus suvest on see, kui ma käisin koos oma perega Saaremaal.
Sõitma hakkasime kohe hommikul vara, et jõuda varasele praamile. Sadamasse jõudes oli väga rõõmsad, sest nägime lühikest järjekorda. Praam millega hakkasime Muhu pool sõitma oli "Koguva". Praami sõit oli pool tundi pikk nii, et jõudsime selle ajaga juua tassi kohvi.
Kui nägime maad, hakkasime autosse tagasi minema. Minu õde oli väga õnnelik praami reis läbi sai, sest ta kardab merd.
Saaremaa on meile tuttav koht, sest minu pool suguvõsa on seal lapsepõlves elanud. Plaanis oli sugulasi külastada. Esimeseks külastasime sugulasi Lümandas. Seal tähistati minu vanaonu sünnipäeva. Jäimegi Lümandassa ööseks magama ning sünnipäeva pidama.
Järgmisel päeval kiiret ei olnud ning Kuresaare poole järgmiste sugulaste poole hakkasime sõitma kell üks. Kuresaares elab minu vanatädi. Vanatädi juures olime paar tundi ning siis hakkasime sadama poole sõitma.
Sõit autos oli tohutult igav ning olin õnnelik kui nägin merd, sest järeldasin, et kohe jõuame sadamasse.
Autote rivi oli sadama lühike ning saime praami "Regula" peale. Praamis sõime jäätist ja rääkisime juttu ning pool tundi sõitu läks kiirelt.
Kui autoga mandrile jõudsime jäin ma kiiresti magama ning ärkasin alles siis kui me olime koju jõudnud. Koju jõudes läksin toas magama.
Kogu suvi oli mul väga põnev ning võimatu on on kõike kirjeldada näiteks kõiki jalgpalli turniire ja kõiki Eesti reisimisi. Sellise suvega nagu minul oli, jääks iga inimene rahule.

6 comments:

johanna said...

Tere!
Ma pidin ka minema Rootsi vehklemis võistlusele, aga kahjuks jäi see ära kuna treener jäi haigeks. Muidu oli sul põnev suvi.

Inga ajaveeb said...

Paranda vead!
autotest
Tagasi teel
erakortset
jalgpalli võistlus
jalgpalli turniir

Muidu väga sisukas kirjand!

Thp, GAG said...

Lahe jutt ja mõnusalt pikk, andis lugeda.
Kirjavigu vähe nii et väga hea.

KarlP said...

Ma olen Regulaga sõitnud (ma arvan,nimi on kuidagi tuttav)

arles said...

Tere
Väga põnev oli sul!

raul said...

Sisukas suvi sul.